ONLINE

...

تتلو آزاد شد!

  • ۲۲:۳۰
امیر تتلو بعد از آزادی مورد استقبال پویان مختاری قرار گرفت

 

 

امیر تتلو خوانندۀ ایرانی بعد از تحمل یک هفته زندان در ترکیه، آزاد شد. او بعد از آزادی، از پلیس ترکیه و همچنین دوستانی که یاری‌اش داده‌اند تشکر کرد. به درستی معلوم نیست که بازداشت وی به درخواست جمهوری اسلامی ایران بوده است یا خیر.

تبلیغ بازرگانی
 

بعدازظهر دوشنبه ٣ فوریه/١۴ بهمن، شرکت موسیقی آونگ در شبکۀ اینستاگرام خبر آزادی امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو را منتشر کرد.

این خبر سپس توسط خود تتلو تأیید شد. هنوز معلوم نیست که آزادی او بدون قید و شرط انجام گرفته است یا خیر. اما ظاهراً دوستان تتلو برای آزادی وی اقداماتی کرده‌اند. امیر تتلو به ویژه از پویان مختاری، دیگرخوانندۀ ایرانی مقیم ترکیه تشکر کرده و نوشته است: "نظرم کلاً عوض شد، مرسی... معرفت درّ گرانی است به هرکس ندهند... لُر پرچمش بالاس... مرسی". تتلو مختاری را "لُر" خطاب می‌کند چون او متولد ایذه است و گاه با گویش بختیاری ترانه‌هایی خوانده است. تتلو و مختاری قبلاً در شبکه‌های اجتماعی رقابت‌هایی داشته‌اند.

تتلو همچنین در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "مرسی از پلیس ترکیه و مردمش که مارو تحویل ندادن و طرفدار حق بودن... فقط چند تا گلگی (گله) دارم از یه سِریا که اونم تو اولین کنسرت توضیح میدم و شفاف سازی میکنم".

هنوز هیچ برنامه‌ای برای کنسرت‌های آیندۀ تتلو اعلام نشده است. کنسرتی هم که قصد داشت در بریتانیا برگزار کند ظاهراً فعلاً لغو شده زیرا وزارت کشور  بریتانیا اعلام کرد که تتلو و نوازندگانش برای اجرای کنسرت ویزا گرفته بودند اما این ویزا بعد از بازداشت وی باطل شده است. تتلو در آستانۀ سفر به انگلیس، در استانبول بازداشت شده بود.

به طور کلی جزییات پروندۀ امیر تتلو روشن نیست. قبلاً مقامات انتظامی ایران گفته بودند که بازداشت تتلو با درخواست مراجع قضایی ایران انجام گرفته است. پلیس جمهوری اسلامی دلیل بازداشت را "ترغیب شهروندان، خصوصاً جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان‌ها و نیز اشاعه فساد" عنوان کرده بود. اما یکی دو روز بعد، پلیس ترکیه گفت که وی به دلیل نقض مقررات مربوط به ویزا و اقامت بازداشت شده است.

رپ برتر

بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما ایکالر هستیم نماینده رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
"رپ برتر" مرجع برترین رپ های فارسی ایران به صورت رایگان
رپ و هیپ هاپ‌ ایران ‌و جهان
آلبوم & ریمیکس & ترک

اینستاگرام : SadraBrg@

منابع

Designed By Edit By محمد صادق تقی زاده and حسام صائمی and ویرا قالب
موضوعات
بازی
اپلیکیشن